יום שלישי, 22 בינואר 2008

מחקר מילות מפתח - קידום אתרים, PPC וPPM

אחד הגורמים החשובים ביותר בקידום אתרים הוא מציאת מילות המפתח עבור האתר.
מהי מילת מפתח? מילת מפתח תוגדר כמילה אותה קהל היעד של האתר צפוי לחפש, ושעבורה אנו רוצים שהאתר יופיע כמה שיותר גבוה ברשימת התוצאות של גוגל. הבאת האתר שלך לראש הרשימה בגוגל הינה משימה בפני עצמה אבל עוד לפני כן יש למצוא את המילים האלה.
תחילת החיפוש הוא על ידי אינטליגנציה פשוטה. נתחיל ממה שאנחנו היינו מחפשים על מנת להגיע לאתר. בשלב השני ננסה למצוא מילים דומות למילים שכבר העלנו ושאותם אנשים מחפשים. לשם כך יש כלים יייעודיים שמציעים מילים וגם נותנים מידע לגבי נפח החיפוש של המילה ומידת התחרות עבור מילה או צירוף המילים המבוקש.
כלים מומלצים:
OVERTURE
TRACKER
כלי נוסף וחשוב מאוד, שתומך גם בעברית והוא חינמי לחלוטין הוא הכלי של גוגל:
כלי מילות מפתח של גוגל
החשיבות של הכלי הזה היא גם עבור כלי הפירסום של גוגל - אדסנס. כלי זה נותן רשימה של מילים או צירופי מילים אותם מחפשים אנשים כאשר הם מחפשים את מילות המפתח עליהם חשבנו קודם לכן. הכלי מאפשר לנו לראות בצורה מיידית איזה מילים מבוקשות ועל אלו כדאי להאבק. כלל חשוב בקידום אתרים הוא לבחור את הקרבות שלך. בסופו של דבר רוצים להגדיל את התנועה באתר, ולפעמים התעקשות על מילת מפתח מסויימת רק תגרום לבזבוז זמן שכן התחרות עליה מאוד גדולה. במקום זה, לפעמים עדיף לבחור 2-3 מילים פחות טובות שבהן יש סיכוי גבוה להגיע למקום הראשון בתוצאות החיפוש.
אין ספק שגם חשוב להכיר את המתחרים. הכלי הבא נותן עבור כל מילת מפתח את רשימת המתחרים על אותה המילה ואת מיקומם ברשימת החיפוש:
http://www.webuildpages.com/seo-tools/top-competitor-tool.php
מה עושים עם המילים שמצאנו? זאת כבר שאלה אחרת ועל זה בפוסטים הבאים...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה